• PREJUZGADOS ANTE LA LEY

    DERRIDA JACQUES Avarigani Ref. 9788493913007 Veure altres productes de la mateixa col·lecció Veure altres productes del mateix autor
    Jacques Derrida reflexiona ( a partir de un relato de Kafka) sobre al acceso, a la vez abierto y vedado, a cualquier tipo de leyes , y especialmente sobre la ley de la verdad o de la corrección ética y política.
    Dimensions: 210 x 130 x 1 cm Pes: 124 gr
    Disponible en 7 dies
    15,00 €
  • Descripció

    • EAN / ISBN : 978-84-939130-0-7
    • Encuadernació : Libro
    • Data d'edició : 01/10/2011
    • Any d'edició : 2011
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autor@s : DERRIDA JACQUES
    • Traductor@s : Jordi Massó y Fernando Rampérez
    • Nº de pàgines : 105
    • Col·lecció : FILOSOFIA
    Jacques Derrida reflexiona ( a partir de un relato de Kafka) sobre al acceso, a la vez abierto y vedado, a cualquier tipo de leyes , y especialmente sobre la ley de la verdad o de la corrección ética y política.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.