• Dame un bocado

    Atlas de sabores del mundo

    Mizielinska, Aleksandra / Mizielinski, Daniel Maeva Ref. 9788418184741 Veure altres productes de la mateixa col·lecció Veure altres productes del mateix autor
    De los autores de ATLAS DEL MUNDO, llega la propuesta más innovadora sobre gastronomía. Un libro que da ganas de comerse el mundo.
    Ancho: 377 cm Largo: 279 cm Pes: 100 gr
    Disponible
    29,90 €
  • Descripció

    • EAN / ISBN : 978-84-18184-74-1
    • Encuadernació : Tapa dura
    • Data d'edició : 01/11/2021
    • Any d'edició : 2021
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autor@s : Mizielinska, Aleksandra / Mizielinski, Daniel
    • Traductor@s : Moloniewicz, Ewa Katarzyna
    • Ilustrador@s : Mizielinska, Aleksandra
    • Nº de pàgines : 128
    • Col·lecció : Libros para los que aman los libros
    De los autores de ATLAS DEL MUNDO, llega la propuesta más innovadora sobre gastronomía. Un libro que da ganas de comerse el mundo.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.