• Las andanzas del agente secreto Shípov

    OKUDZHAVA, BULAT Automática Ref. 9788415509257 Veure altres productes del mateix autor
    Tras abandonar Moscú, el escritor y conde Lev Nikoláievich Tolstói regresó a su vieja aldea en la provincia de Tula para organizar en su propiedad de Yásnaya Poliana una escuela para campesinos. Okudzhava, uno de los escritores rusos más singulares de la
    Ancho: 210 cm Largo: 130 cm Pes: 388 gr
    Disponible en 7 dies
    22,00 €
  • Descripció

    • EAN / ISBN : 978-84-15509-25-7
    • Encuadernació : Libro
    • Data d'edició : 01/02/2015
    • Any d'edició : 2015
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autor@s : OKUDZHAVA, BULAT
    • Nº de pàgines : 310
    Tras abandonar Moscú, el escritor y conde Lev Nikoláievich Tolstói regresó a su vieja aldea en la provincia de Tula para organizar en su propiedad de Yásnaya Poliana una escuela para campesinos. Okudzhava, uno de los escritores rusos más singulares de la

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.