• El parc

    Dovlàtov, Serguei La Breu Ref. 978-84-946624-1-6 Veure altres productes de la mateixa col·lecció Veure altres productes del mateix autor
    Serguei Dovlàtov va néixer el 1941 a la ciutat d39;Ufà, i va morir gairebé cinquanta anys després a Nova York. Va estudiar a la Universitat de Leningrad. Entre d39;altres feines, va fer de periodista a Leningrad i més tard de guia al Parc Puixkin
    Dimensions: 210 x 140 x 55 cm Pes: 90 gr
    Disponible en 7 dies
    17,00 €
  • Descripció

    • EAN / ISBN : 978-84-946624-1-6
    • Encuadernació : Libro
    • Data d'edició : 01/03/2017
    • Any d'edició : 2017
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autor@s : Dovlàtov, Serguei
    • Traductor@s : Cabal Guarro, Miquel
    • Nº de pàgines : 132
    • Col·lecció : la intrusa
    • Nº de col·lecció : 19
    Serguei Dovlàtov va néixer el 1941 a la ciutat d39;Ufà, i va morir gairebé cinquanta anys després a Nova York. Va estudiar a la Universitat de Leningrad. Entre d39;altres feines, va fer de periodista a Leningrad i més tard de guia al Parc Puixkin

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.