• LOS CHICOS QUE CAYERON EN LA TRAMPA

    Jussie Adler-Olsen se ha convertido en el principal nombre de las letras danesas

    Adler-Olsen, Jussi Maeva Ref. 9788415140603 Veure altres productes de la mateixa col·lecció Veure altres productes del mateix autor
    En el segundo caso del Departamento Q, el subcomisario Carl Mørck se enfrenta a una asfixiante historia de venganza y redención.
    Ancho: 190 cm Largo: 125 cm Pes: 250 gr
    Disponible en 7 dies
    10,00 €
  • Descripció

    • EAN / ISBN : 978-84-15140-60-3
    • Encuadernació : Libro
    • Data d'edició : 01/12/2011
    • Any d'edició : 2011
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autor@s : Adler-Olsen, Jussi
    • Traductor@s : Mendizábal, Juan Mari
    • Nº de pàgines : 472
    • Col·lecció : Misterio
    • Nº de col·lecció : 82
    En el segundo caso del Departamento Q, el subcomisario Carl Mørck se enfrenta a una asfixiante historia de venganza y redención.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.