• Criminología y anarquismo

    Bellaterra Ref. 9788419160065
    El libro se centra en el estudio y contraposición de dos grupos de discursos: los criminolóficos acerca del anarquismo, y aquellos del ideario anarquista respecto de la cuestión criminal. El texto realiza un recorrido por las bases filosófico- teóricas de los discursos criminológicos y de la configu...
    Pes: 250 gr
    Disponible en 7 dies
    27,00 €
  • Descripció

    • EAN / ISBN : 978-84-19160-06-5
    • Data d'edició : 04/06/2022
    • Any d'edició : 0
    • Nº de pàgines : 0
    El libro se centra en el estudio y contraposición de dos grupos de discursos: los criminolóficos acerca del anarquismo, y aquellos del ideario anarquista respecto de la cuestión criminal. El texto realiza un recorrido por las bases filosófico- teóricas de los discursos criminológicos y de la configuración de su diagnosis sobre el "problema" anarquista en el contexto del "progresismo"decimonónico.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.